Ginger Up Studio

Mam nadzieję, że po obejrzeniu filmu, wiesz już trochę o mnie. Wiesz, że lubię świadomy, naturalny ruch i tego uczę. Chodzi o to, żeby twoje ciało nie chrupało i nie skrzypiało (od tego mam prawie 100-letni parkiet w studio ; ) ).

Twoje ciało ma niesamowicie dużo możliwości. Pomagam to odkryć.

Tutaj znajdziesz moją ofertę treningów:

Pilates

Jest to trening, który lubię najbardziej. Co nie oznacza, że resztę traktuję źle! W każdym treningu staram się przemycić nieco pilatesowych kąsków.

Podstawa, jeśli chodzi o ruch. Dla każdego od amatora, podbiegającego do tramwaju, po profesjonalistę pokonującego maratony.

Pilates to przede wszystkim równowaga ciała i umysłu. Bezpieczny trening wzmacnia grupy mięśni tułowia, poprawia krążenie, elastyczność oraz świadomość ciała.  Zajęcia Pilates są nieaerobową metodą ćwiczeń, która wydłuża i wzmacnia mięśnie bez obciążania stawów. Podczas zajęć wykonujesz jednocześnie kilka ruchów mięśni poprzez płynny, ciągły ruch, ze szczególną koncentracją na wzmacnianiu i stabilizacji rdzenia (brzuch, grzbiet i obwód miednicy).

 

Bosu

Bosu jest jak życie, obie strony są dobre, jeśli znajdziesz balans.  W praktyce jest to połączenie piłki i stepu. Jedna strona ugina się pod naciskiem ćwiczącego, druga jest płaska i sztywna. Korzystamy z obu stron. Na początku ,zawsze jest ciekawie, Bosu wygląda niepozornie, a okazuje się, że wcale nie jest tak łatwo utrzymać równowagę. Dzięki bosu pamiętasz o napięciu mięśni brzucha i dobrej postawie ciała. Ma duży wpływ na stabilizację tułowia  Podstawowym elementem jest trening równowagi,ale dzięki temu daje ogromne możliwości. Nadaję się, zarówno do treningów statycznych, jak i dynamicznych. Wykorzystywane jest do treningów sportowców, jak i rehabilitacji.
Można ćwiczyć na jednym, dwóch lub kilku urządzeniach jednocześnie, wchodząc, schodząc, skacząc.

 

Body Motion

Jest to mój autorski program. Zgromadziłam w nim wszystkie swoje doświadczenia, by dać Ci jak najwięcej przyjemności z ruchu. Poczuć miękkość, lekkość ciała. Poczujesz prace, ale nie poczujesz bólu. Znajdziesz tu elementy Pilates, praca z powięzią, elementy jogi i treningu dna miednicy oraz taniec.

Jest to intensywny, funkcjonalny, świadomy ruch w koncepcji holistycznej pracy z ciałem.

 

Warsztaty:

Trening mięśni dna miednicy

Rolowanie

i wiele innych

 

Treningi

 

 

error: kopiowanie wyłączone