Opis warsztatów i prezentacji

 

Codzienne rytuały czyli połączenie z samą sobą i z innymi

W czasach, kiedy offline staje się nieosiągalnym luksusem dla wielu, uwagę zyskują rytuały łączące i zbliżające nas w ‘realu’. Podczas swojej prezentacji, Justyna Turek – projektantka i badaczka, podzieli się swoją perspektywą z rocznego badania codziennych rytuałów w Polsce i zagranicą. Opowie o tym, co ją zaskakuje, o obserwacjach oraz podzieli się zebraną wiedzą na przykładzie badania w Maroko, Skandynawii i Islandii. Przypomni także polskie, lokalne rytuały. Dzięki swoim podróżom Justyna często inspirowała się spotkanymi ludźmi, którzy świadomość i pracę umysłową często poprzedzali skupieniem się na swoim ciele i kontaktem z nim. 3 kluczowe tematy wystąpienia: sisterhood, przesilenie online i powrót do relacji międzyludzkich, rytuały i codzienne nawyki. Uczestnictwo w prelekcji pozwoli uczestnikom poszerzyć perspektywę dotyczącą codziennych rytuałów, przeżywaniu przyjemności oraz dzieleniu się doświadczeniem z innymi. Dodatkowo, prezentacja jest okazją do stworzenia międzypokoleniowej wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach dyskusji.

Prezentacja połączona jest ze wegańskim śniadaniem.

Miednica

Trening mięśni głębokich i dna miednicy

Często planując treningi skupiamy się na mięśniach, które są najbardziej widoczne. Dlatego w planie mamy popularne bicepsy, tricepsy czy „czwórki”. Zapominamy jak ważne w naszym życiu są mięśnie głębokie i dna miednicy.

Do niekwestionowanych zalet treningu mięśni głębokich i dna miednicy należy zaliczyć: poprawa i utrzymanie właściwej postawy ciała, zmniejszenie dolegliwości związanych z kręgosłupem a nawet poprawa życia seksualnego.

Trening można traktować zarówno jako działanie profilaktyczne, jak i zestaw ćwiczeń terapeutycznych. Jeśli chcesz zrobić coś dla siebie, postaw na trening dna miednicy. Różnice odczują kobiety, które mają problemy z nietrzymaniem moczu, a także te, które cierpią na obniżenie narządów rodnych. Spróbuj i zobacz jak Twój organizm reaguje na tego typu trening.

Relaks/Oddech

Z improwizacji płynie przyjemność!

Poczujemy tę przyjemność poprzez naukę oddechu, relaks i taniec intuicyjny. Praca z wizualizacjami, dźwiękiem i głosem pozwali odprężyć ciało, uwolnić napięcia i pobyć sam na sam ze sobą. Z radością i przyjemnością do siebie i ciała.

 

 

 

W poszukiwaniu przyjemności- warsztat malowania intuicyjnego

Warsztat malowania intuicyjnego.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jakby to było, gdybyś zatrzymała się na chwilę, odpuściła „muszę”, „powinnam”, „nie umiem” i zamiast nadmiernie analizować – wsłuchała się w swój wewnętrzny głos, stworzyła coś swobodnie, w przepływie i z dziecięcą radością? Jeżeli… – czujesz zmęczenie, wypalenie w swoim życiu zawodowym i poszukujesz inspiracji, – chcesz się zrelaksować i odreagować stresy związane z życiem rodzinnym i biznesowym, – potrzebujesz swobodnie wyrazić siebie w twórczy sposób i spojrzeć na siebie, swoje emocje i wyzwania z innej perspektywy, – lub chcesz po prostu przypomnieć sobie, jak to jest wziąć farby i pędzel w dłoń i zacząć malować dla czystej przyjemności …to Zapraszamy na warsztat malowania intuicyjnego, na którym nastawisz swoje odbiorniki na intuicję i wymalujesz to, co Ci w duszy gra. Bez żadnych zasad, bez oczekiwań, bez ocen. Z przestrzenią dla Ciebie na eksperymentowanie, eksplorowanie i niczym nieograniczoną ekspresję. Umiejętności malarskie i znajomość technik nie są tutaj potrzebne. Malowanie intuicyjne i korzyści jakie niesie są dostępne każdemu, kto po prostu odważy się przyjść. Nie potrzebujesz żadnego przygotowania, wszystko, co potrzebne, jest już w Tobie.

Body Motion

„Zgromadziłam w nim wszystkie swoje doświadczenia, by dać Ci jak najwięcej przyjemności z ruchu. Poczuć miękkość, lekkość ciała. Poczujesz prace, ale nie poczujesz bólu. Znajdziesz tu elementy Pilates, praca z powięzią, elementy jogi i treningu dna miednicy oraz taniec.

Jest to  funkcjonalny, świadomy ruch w koncepcji holistycznej pracy z ciałem.”

 

BALANS I DĄŻENIE DO PERFEKCJONIZMU

Media mają ogromny wpływ na nasze dzisiejsze życie. Kolorowe gazety i kobiety z okładek prezentujące swoje idealne ciała mogą sprawić, że aktywność fizyczna stanie się niezdrowym dążeniem do perfekcjonizmu. Jak odnaleźć szczęście, zaakceptować własne ciało oraz obecne życie i nie uczestniczyć w tym wyścigu szczurów?

DIETA WEGAŃSKA W SPORCIE

Trudno nie zauważyć, że obecnie panuje swego rodzaju „moda na bycie wege”. W restauracjach pojawiają się roślinne dania, a ogromne sieci sklepów spożywczych wprowadzają do swojej oferty wegańskie produkty. Ale czy ten sposób odżywiania jest odpowiedni dla aktywnych ludzi? Co z poziomem energii, witalnością, niedoborami i głodem? Czy dieta wegańska i trening idą ze sobą w parze i czy jest to bezpieczne? Karolina chętnie opowie jaka jest prawda.

 

Barre

Ćwiczenia przy drążku, to połączenie jogi, pilates i tańca klasycznego „baletu”.

Praca nad całym ciałem, rozciąganie i wzmacnianie mięśni, Będziemy pracować nad poprawą równowagi, elastyczności i siły. Dodatkowo, uczucie radości, płynności i przyjemności gwarantowane.

 

 

 

Pilates

„Jest to trening, który lubię najbardziej. Co nie oznacza, że resztę traktuję źle! W każdym treningu staram się przemycić nieco pilatesowych kąsków.

Podstawa, jeśli chodzi o ruch. Dla każdego od amatora, podbiegającego do tramwaju, po profesjonalistę pokonującego maratony.

Pilates to przede wszystkim równowaga ciała i umysłu. Bezpieczny trening wzmacnia grupy mięśni tułowia, poprawia krążenie, elastyczność oraz świadomość ciała. Zajęcia Pilates są nieaerobową metodą ćwiczeń, która wydłuża i wzmacnia mięśnie bez obciążania stawów. Podczas zajęć wykonujesz jednocześnie kilka ruchów mięśni poprzez płynny, ciągły ruch, ze szczególną koncentracją na wzmacnianiu i stabilizacji rdzenia (brzuch, grzbiet i obwód miednicy).”

Zapraszamy