Wszystkie zajęcia są oparte na treningu holistycznym. Są bezpieczne.

Pamiętaj, jednak jeśli długo nie ćwiczyłaś, niedawno urodziłaś lub jesteś w ciąży, jesteś po kontuzji, poinformuj mnie o tym.

 

 

 

Pilates

Podstawa każdego treningu. Zwiększa świadomość ciała, wzmacnia mięśnie głębokie brzucha i tułowia. Poprawia postawę ciała Jest to spokojny, ale wymagający trening. Pamiętaj, że nie zawsze musisz wyjść z treningu wykończona. Nie zawsze na następny dzień „wszystko boleć” Nie oznacza to, że nie wykonałaś żadnej pracy. Właśnie taki jest Pilates-praca, koncentracja i skupienie na sobie, tworzy niesamowity efekt. Masz większą kontrolę nad własnym ciałem co pozwala Ci bezpieczniej korzystać z trudniejszych, szybszych treningów.

Uelastycznia mięśnie, wzmacnia mięśnie głębokie, zwiększa się równowaga ciała, poprawia ruchomość ciała. Mijają bóle stawów i kręgosłupa.
Zajęcia są dla każdego bez względu na wiek, moja najmłodsza uczestniczka zajęć miała 3 lata ;) najstarsza 80. Nie jest ważny stopień zaawansowania czy twoja sprawność fizyczna.

 

Bosu

 

Bosu jest jak życie, obie strony są dobre, jeśli znajdziesz balans. W praktyce jest to połączenie piłki i stepu. Jedna strona ugina się pod naciskiem ćwiczącego, druga jest płaska i sztywna. Korzystamy z obu stron. Na początku, zawsze jest ciekawie, Bosu wygląda niepozornie, a okazuje się, że wcale nie jest tak łatwo utrzymać równowagę. Dzięki bosu pamiętasz o napięciu mięśni brzucha i dobrej postawie ciała. Ma duży wpływ na stabilizację tułowia Podstawowym elementem jest trening równowagi, ale dzięki temu daje ogromne możliwości. Nadaję się, zarówno do treningów statycznych, jak i dynamicznych. Wykorzystywane jest do treningów sportowców, jak i rehabilitacji.
Można ćwiczyć na jednym, dwóch lub kilku urządzeniach jednocześnie, wchodząc, schodząc, skacząc.

 

Body Motion

Jest to mój autorski program. Zgromadziłam w nim wszystkie swoje doświadczenia, by dać Ci jak najwięcej przyjemności z ruchu. Poczuć miękkość, lekkość ciała. Poczujesz prace, ale nie poczujesz bólu. Znajdziesz tu elementy Pilates, praca z powięzią, elementy jogi i treningu dna miednicy oraz taniec.

Jest to intensywny, funkcjonalny, świadomy ruch w koncepcji holistycznej pracy z ciałem.

 

Rolowanie

Zajęcia dla każdego dbającego o Zdowie. Świetna regeneracja po treningu.

Więcej o rolowaniu piszę tutaj:

Rolowanie

 

 

 

 

 

 

error: kopiowanie wyłączone